" /> Спрощення виразів. Формули скороченого множення.

logo 1x facebook_sm

Якийсь математик сказав, що насолода не у відкритті істини, але в шуканні її. Л.М.Толстой.

Спрощення виразів. Формули скороченого множення.



Урок 5. Спрощення виразів. Формули скороченого множення.

Мета. Удосконалити вміння спрощувати вирази, користуючись формулами скороченого множення.

Хід уроку.

І. Усні вправи.
1. Представити у вигляді многочлена:

     1) (а-1)(а+1); 2) (а+5b)(a-5b); 3) (х+2)(2-х);   4) (а-5)2;   5) (2х+1)2; 6) (-а+5)2; 7) (х-2)(х2+2х+4).

2. Обчислити:

      1) (10+1)(10-1); 2) 19•21; 3) (20+1)2; 4) 412; 5) 2012; 6) 992; 7) 43•11; 8) 43•47; 9) 652.

3.Замінити знак * таким одночленом, щоб утворений вираз можна було представити у вигляді квадрата двочлена:

       1) х2-4х+*; 2) х2+*+b2; 3) *-10х+25.

4.В школі 370 учнів. Чи найдуться в цій школі хоча б два учні, у яких день народження попадає на одну й ту ж дату календаря?

5. Пояснити, чому 2,6•(26п-1) – ціле число для будь-якого натурального п.

ІІ. Робота по групах.

Завдання для учнів з низьким рівнем підготовки.

Завдання для учнів з середнім рівнем підготовки.

Завдання для учнів з високим рівнем підготовки.

ІІІ. Аналіз роботи по групах. Розбір завдань, при розвязанні яких виникло найбільше труднощів.

ІV. Розв`язання задач.

Для перегляду та скачування всього уроку скористайтесь кнопкою нижче.



Поділитися

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Наверх

Останні оновлення

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Математика. 10 клас

серпня 21, 2014

Геометрія 9 клас

серпня 21, 2014

Алгебра 9 клас

серпня 21, 2014

Геометрія 8 клас

серпня 21, 2014

Алгебра 8 клас

серпня 21, 2014

Математика 5 клас

серпня 21, 2014