" /> По сторінках цікавої алгебри

logo 1x facebook_sm

Якийсь математик сказав, що насолода не у відкритті істини, але в шуканні її. Л.М.Толстой.

По сторінках цікавої алгебри



Урок 15. По сторінках цікавої алгебри.

Мета. Удосконалювати вміння використовувати набуті знання в нестандартних умовах, розвивати спостережливість, увагу, мислення, ініціативність, самостійність, пробуджувати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку.

На столі – вистака книжок з математики.

Учитель. Сьогодні ми з вами поринемо у світ цікавої математики, побачимо як часто за серйозним ховається цікаве, за веселим серйозне, по новому відкриємо відомі нам речі, а також зустрінемось з невідомим, інтригуючим, несподіваним. Я надіюсь, що сьогодні не буде байдужих, що після цього уроку вам ще більше захочеться зустрічатись з математикою не тільки на уроці, а й вдома наодинці, з батьками, товаришами. Перед вами виставка цікавої математичної літератури. Деякі з даних книжок ми з вами використаємо під час уроку, інші ж ви зможете переглянути вдома, в бібліотеці. Отже, вперед! За новими знаннями, за новими враженнями, за новими ідеями.

Учень 1. Я вмію відгадувати будь-яке число, задумане вами. Зараз я продемонструю це вміння , а ви тим часом попробуєте зрозуміти секрет мого фокусу.

Задумай число, додай 2, помнож результат на 3, відніми 5, відніми задумане число, помнож на 2, відніми 1.

Проводиться декілька разів, потім розкривається секрет.

Учень 1. Я можу вгадувати число, якщо ви самі будете вибирати дії у будь-якому порядку, тільки розповідаючи мені про них.( відповідні рівняння можна зразу ж записувати на дошці)

Учень 2.Вияснення помилок у математичних міркуваннях часто сприяло розвиткові математики. Висновок навмисно невірний, що має вигляд вірного, називається софізмом. Софізм має завжди одну чи декілька замаскованих помилок. Зараз ми розглянемо декілька софізмів і попробуємо знайти помилки, допущені в них.

1. Доведемо, що 5=6. Розглянемо вірну тотожність. 35+10-45=42+12-54. Винесемо спільний множник з лівої і правої частини. Маємо: 5(7+2-9)=6(7+2-9). Поділимо частини рівності на спільний множник і маємо 5=6. Де ж помилка?

Для перегляду та скачування всього уроку скористайтесь кнопкою нижче.



Поділитися

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
Інші матеріали в цій категорії: « Подорож по спіралях часу

Наверх

Останні оновлення

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Математика. 10 клас

серпня 21, 2014

Геометрія 9 клас

серпня 21, 2014

Алгебра 9 клас

серпня 21, 2014

Геометрія 8 клас

серпня 21, 2014

Алгебра 8 клас

серпня 21, 2014

Математика 5 клас

серпня 21, 2014