Математика. 11 клас.
Рівень стандарт (всього 105 годин)
№ з\п |
Тема навчального заняття |
К-ть год |
Дата |
|
І СЕМЕСТР |
||||
Показникова та логарифмічна функції (14 годин) |
||||
1 |
Повторення властивостей вивчених елементарних функцій. |
1 |
||
2 |
Повторення властивостей вивчених елементарних функцій. ДО |
1 |
||
3 |
Дослідження функцій та побудова їх графіків. |
1 |
||
4 |
Степінь з довільним дійсним показником. |
1 |
||
5 |
Властивості та графіки показникової функції. |
1 |
||
6 |
Види та способи розв’язування показникових рівнянь. |
1 |
||
7 |
Види та способи розв’язування показникових нерівностей. |
1 |
||
8 |
Розв’язування вправ.. |
1 |
||
9 |
Самостійна робота |
1 |
||
10 |
Означення логарифма та його властивості. |
1 |
||
11 |
Властивості та графік логарифмічної функції. |
1 |
||
12 |
Види та способи розв’язування логарифмічних рівнянь. |
1 |
||
13 |
Види та способи розв’язування логарифмічних нерівностей. |
1 |
||
14 |
Розв’язання завдань. |
1 |
||
15 |
Контрольна робота № 1. |
1 |
||
16 |
Підсумковий урок. |
|||
Координати і вектори (10 годин) |
||||
17 |
Повторення основних означень і теорем про паралельність прямих і площин у просторі |
1 |
||
18 |
Повторення основних означень і теорем про перпендикулярність прямих і площин у просторі |
1 |
||
19 |
Прямокутні координати в просторі. |
1 |
||
20 |
Формули для обчислення відстані між двома точками. Координати середини відрізка |
1 |
||
21 |
Вектори у просторі. Дії над векторами. Розкладання вектора на складові. |
1 |
||
22 |
Розв’язування задач |
1 |
||
23 |
Дії над векторами, що задані координатами. |
1 |
||
24 |
Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами. |
1 |
||
25 |
Контрольна робота №2 |
1 |
||
26 |
Підсумковий урок. |
1 |
||
Похідна та її застосування (14 годин) |
||||
27 |
Границя функції в точці. |
1 |
||
28 |
Похідна функції. Її фізичний та геометричний зміст. |
1 |
||
29 |
Таблиця похідних. Правила диференціювання. |
1 |
||
30 |
Похідна складеної функції. |
1 |
||
31 |
Рівняння дотичної до графіка функції. |
1 |
||
32 |
Розв’язування вправ. |
1 |
||
33 |
Контрольна робота №3 |
1 |
||
34 |
Ознака сталості функції. Достатні умови спадання і зростання функції. |
1 |
||
35 |
Застосування похідної до дослідження функцій. |
1 |
||
36 |
Розв’язування вправ. |
1 |
||
37 |
Найбільше і найменше значення функції на проміжку. |
1 |
||
38 |
Прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
1 |
||
39 |
Контрольна робота № 4. |
1 |
||
40 |
Підсумковий урок. |
1 |
||
Інтеграл та його застосування (10 годин) |
||||
41 |
Первісна та її властивості. |
1 |
||
42 |
Таблиця первісних. |
1 |
||
43 |
Обчислення первісних, що задовольняють задані початкові умови. |
1 |
||
44 |
Розв’язування вправ. |
1 |
||
45 |
Визначений інтеграл та його геометричний зміст. |
1 |
||
46 |
Обчислення визначених інтегралів. |
1 |
||
47 |
Площа криволінійної трапеції. |
1 |
||
48 |
Розв’язування прикладних задач за допомогою визначеного інтеграла. |
1 |
||
49 |
Контрольна робота №5 |
1 |
||
50 |
Підсумковий урок. |
1 |
||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||
Геометричні тіла. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (37год) |
||||||
51 |
Геометричні тіла і многогранники. |
1 |
||||
52 |
Призма. |
1 |
||||
53 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
54 |
Піраміда. |
1 |
||||
55 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
56 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
57 |
Многогранники. Правильні многогранники. |
1 |
||||
58 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
59 |
Контрольна робота №6. |
1 |
||||
60 |
Тіла обертання. Циліндр. |
1 |
||||
61 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
62 |
Конус. |
1 |
||||
63 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
64 |
Куля і сфера. Тіла обертання. |
1 |
||||
65 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
66 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
67 |
Комбінації геометричних тіл. |
1 |
||||
68 |
Комбінації геометричних тіл. |
1 |
||||
69 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
70 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
71 |
Контрольна робота №7. |
1 |
||||
72 |
Площа поверхні призми. |
1 |
||||
73 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
74 |
Площа поверхні піраміди, многогранника. |
1 |
||||
75 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
76 |
Площа поверхні циліндра, конуса, сфери. |
1 |
||||
77 |
Самостійна робота. |
1 |
||||
78 |
Об’єм призми та циліндра. |
1 |
||||
79 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
80 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
81 |
Об’єм піраміди та конуса. |
1 |
||||
82 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
83 |
Об’єм кулі. |
1 |
||||
84 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
85 |
Розв’язування задач. |
1 |
||||
86 |
Контрольна робота №8 |
1 |
||||
87 |
Підсумковий урок . |
1 |
||||
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистики (10 годин) |
||||||
88 |
Множини та підмножини. Комбінаторика. Комбінаторні правила суми та добутку. |
1 |
||||
89 |
Перестановки, розміщення, комбінації |
1 |
||||
90 |
Елементи статистики.Графічне подання інформації про вибірки. |
1 |
||||
91 |
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. |
1 |
||||
92 |
Випадкова подія. Ймовірність події. Відносна частота події. |
1 |
||||
93 |
Обчислення імовірності події за допомогою формул комбінаторики |
1 |
||||
94 |
Самостійна робота. |
1 |
||||
95 |
Розв’язування задач |
1 |
||||
96 |
Контрольна робота №9 . |
1 |
||||
97 |
Підсумковий урок. |
1 |
||||
Повторення (8 годин) |
||||||
98 |
Розв’язання рівнянь і нерівностей. |
1 |
||||
99 |
Координати і вектори. |
1 |
||||
100 |
Розв’язання геометричних задач. |
1 |
||||
101 |
Розв’язання геометричних задач. |
1 |
||||
102 |
Похідна та первісна. |
1 |
||||
103 |
Розв’язання завдань. |
1 |
||||
104 |
Контрольна робота №10. |
1 |
||||
105 |
Підсумковий урок. |
1 |
Для скачування матеріалу натисність кнопку нижче